We komen graag in contact met je. Bel ons of stuur ons een bericht via het contactformulier. Voor vragen over producten, levertijden of andere veelgestelde vragen en het bestellen van valbeveiligingsartikelen, kun je ons het snelst bereiken via de telefoon.



Kan ik de bezorgtijd of het bezorgadres nog wijzigen?
Je kunt de bezorgtijd of het bezorgadres niet veranderen. Als het pakket bij je thuis wordt bezorgd en het lukt de bezorger niet om het af te geven, dan proberen we het in de meeste gevallen bij je buren. Lukt dat ook niet, dan proberen we het later opnieuw.

Waar vind ik de factuur?
Als je artikel is meegegeven aan de bezorgdienst, vind je de factuur in je account. De factuur is voorzien van de BTW en kan gebruikt worden voor je eigen administratie.

Kan ik mijn artikelen terugsturen?
Dit kan tot 30 kalenderdagen na ontvangst van je artikel. In je account ga je naar je bestelling. Klik op ‘Retour melden’, bekijk de retourvoorwaarden van ons en we begeleiden je in het retourproces.

Heb je nog een vraag?
Je kunt het beste onze klantenservicepagina bekijken. Hier beantwoorden we de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Stel hem dan gerust aan onze Klantenservice die bestaat uit real life medewerkers. Je bestelnummer vindt je op je orderbevestiging.

Vragen kan per e-mail via info@valbeveiligingkopen.nl of via 0172-575 570 (Eyecatcher BV).